Praca

Praca Vlog Plan filmowy

CZYM SIĘ ZAJMUJĘ?!

To pytanie, które moja mama zadaje mi za każdym razem, jak się ze mną widzi. Nie dziwi mnie to, bo robię tak dużo różnych i nowych rzeczy, że ciężko określić jednym słowem czym się zajmuję. Tutaj postaram się zebrać wszystko co robię i dlaczego warto mi zaufać.

Specjalizuję się w szeroko rozumianym marketingu cyfrowym – od influencer marketingu, po social media, strategie, video content, employer branding. Tworzę strategie marketingowe, planuję i wdrażam kampanie w Google Ads oraz Social Media.

Moje działania opierają się głównie na wzmocnieniu wizerunku klienta w Internecie. Wspomagam komunikację internetową klienta (zarówno wewnętrzną jak i zewnętrzną) oraz prowadzę szkolenia i warsztaty. Pomagam zoptymalizować aktywności marketingowe oraz wydawany budżet w Internecie.

Firmy, które mi zaufały

JAK MOGĘ CI POMÓC?

Strategia i komunikacja internetowa

Umówmy się, wszystko przenosi się do Internetu. Nie ma branży, która może działać już tylko i wyłącznie w offline. By jednak działania miały sens potrzebna jest strategia komunikacji by dotrzeć do swoich klientów (obecnych i przyszłych). Komunikacją internetową zajmuję się od ponad dekady i z doświadczenia wiem jakie mechanizmy działają a jakie nie. Pozwól sobie pomóc.

Social media

Od strategii, szkolenia po konsultacje z prowadzenia społeczościówek. Skracanie dystansu ze swoimi fanami, klientami jest czymś absolutnie wymaganym w dzisiejszych czasach. Czy to będziecie robić przez Facebooka czy Instagram czy Tik Tok, nie ma to znaczenia, ważne jest by to robić umiejętnie. Jeżeli czujesz się zagubiony bądź potrzebujesz pomocy, daj znaka, skontaktuj się ze mną, z chęcią pomogę.

Video content

Niech do video przekonają was liczby. 90% internautów korzysta z Youtube, zaś średnie zaangażowanie pod postami na Facebooku zawierającymi video wynosi 4,14%, gdzie pod zwykłym tekstem – 1,03%. Z tymi liczbami nie nawet jak dyskutować. Potrzebujesz video, ale nie masz pomysłu? Napisz do mnie. Pomogę przy koncepcji, produkcji czy scenariusza. Mogę wziąć na swoje barki całą produkcje video. Także, napisz do mnie!

Szkolenia i warsztaty

Potrzebujesz przeszkolić swój zespół z najnowszych trendów Social Media? A może chcecie się dowiedzieć jak współpracować z influencerami? Może chcecie się dowiedzieć jak tworzyć video w branży Employer Brandingowej? Warsztaty z personal brandingu w Internecie? Z chęcią pomogę!

Konferencja

Występowałem na deskach największych konferencji branżowych w Polsce. Jeżeli potrzebujesz prelegenta, który posiada wiedzę i doświadczenie sceniczne, to dobrze trafiłeś. Co więcej, ja to serio lubię.

Wystąpienia i komentarze

A może szukasz komentatora do wydarzeń internetowych? Występowałem w telewizji, moje komentarze znajdziecie w największych portalach branżowych w Polsce i gazetach.

rekomendacje

Wojtek Kardyś z nagrodą Employer Branding Stars

Zdobyte nagrody

Publikacje o projektach

Poniżej znajdziesz wszystkie testy i artykuły o projektach, które przeprowadziłem dla moich klientów. Jeżeli jesteś ciekaw którejś kampanii – daj mi znać, chętnie odpowiem na wszystkie Twoje pytania

JYSK

Publikacje, które ukazały się na temat tego co zrobiłem dla JYSK:

Inn Poland o #JYSKvlog i odcinku z Wolną Wigilią. Tekst o tym czy taki dzień jest faktycznie potrzebny.

Link: https://innpoland.pl/156885,wolna-wigilia-w-jysk-polska-24-grudnia-sklepy-sieci-sa-zamkniete

Nagroda główna dla #JYSKvlog w konkursie Siła Przyciągania przypadła firmie Jysk Polska. Konkurs ma na celu wyłonienie najciekawszych i najskuteczniejszych kampanii, inicjatyw i akcji, które powodują, że firma nie tylko przyciąga, ale i zatrzymuje najbardziej utalentowanych pracowników. Jury doceniło #JYSKvlog za świeży, nieograny jeszcze, zwłaszcza przez duże firmy, pomysł na vlog.

Link: https://biznes.trojmiasto.pl/Jysk-Polska-nagrodzony-za-vlog-n140113.html

Kolejna nagroda dla #JYSKvlog. W przypadku #JYSKvlog byliśmy od początku zafascynowani tym projektem jako agencja. Doceniamy zaangażowanie pracowników, wykorzystanie formatu i platformy komunikacji tak rzadko używanej jeszcze w employer brandingu, co tylko dodało wartości projektowi i postawiło na naturalność i transparentność, która jest tak bardzo ceniona przez kandydatów – dodaje Kaja Gryciak, Client Service Manager firmy Employer Branding Institute, organizatora konkursu EBstars.

Link: https://gojysk.com/pl/news/jyskvlog-zwyciezca-konkursu-employer-branding-stars

17 października odbyła się konferencja HR Camp, której zwieńczeniem była gala rozdania prestiżowych nagród EB Stars. Po inspirującym dniu pełnym wykładów i merytorycznej wiedzy, poznaliśmy firmy, które w tym roku wyróżniły się w EB-owym świecie! Pierwszą nagrodę w kategorii Najlepsze Video Wizerunkowo-Rekrutacyjne zdobył #JYSKvlog.

Link: https://publicrelations.pl/jyskvlog-zwyciezca-konkursu-employer-branding-stars/

Autentyczna komunikacja i budowanie wizerunku dzięki pracownikom – czy może się udać? Case #JYSKvlog mówi, że tak, i to jak! 🎬 Jak robić content wideo, jakie to rodzi wyzwania, jak przekonać lidera do zaangażowania w taki projekt i o innych ciekawych wątkach tworzenia vloga przeczytacie poniżej

Link: http://contentespresso.pl/80902-o-autentycznej-komunikacji-w-jyskvlog-czyli-jak-zrobic-wideo-ktore-moze-spodobac-sie-komus-jeszcze-niz-tylko-dyrekcji-firmy

Jury doceniło #JYSKvlog za „Świeży, nieograny jeszcze, zwłaszcza przez duże firmy pomysł na vlog. Wręczająca nagrodę Inga Pyd, dyrektor HR i Administracji w LOTTE Wedel podkreśliła, że jury ujęło zaangażowanie do nagrań własnych pracowników, w tym dyrektora generalnego.

Link: https://nowymarketing.pl/a/24200,nagroda-glowna-sila-przyciagania-za-jyskvlog

Pokazują to zresztą udane produkcje, które przy odrobinie szczęścia mogą stać się tzw. viralem i dotrzeć do setek tysięcy odbiorców. Tak było np. z vlogiem firmy Jysk, który branżowi eksperci stawiają za wzór. Z cyklu filmów dowiemy się nie tylko o historii rozwoju firmy w Polsce (o tym, gdzie była jej pierwsza siedziba i jak przez lata zmieniały się sklepy opowiada dyrektor generalny Piotr Padalak), ale przede wszystkim poznamy pracowników oraz dowiemy się jak wyglądają ich codzienne obowiązki. Każdy odcinek prowadzony jest bowiem przez innego bohatera i opisuje inne wydarzenie z życia firmy.

Link: https://mycompanypolska.pl/artykul/3898/rekrutacja-kamera-akcja

Grupa Raben

Publikacje, które ukazały się na temat tego co zrobiłem dla Grupy Raben:

Najpopularniejszy blog podróżniczy w Polsce – TasteAway.pl oraz największa firma transportowo-logistyczna w kraju – Grupa Raben, postanowiły połączyć swoje siły by zrealizować nietypową podróż na stopa do Hamburga. Celem wyprawy było nie tylko dostarczenie ładunku do Niemiec, ale także wspólne promowanie roli transportu i zaprezentowanie pracy zawodowego kierowcy. #RabenExpress – akcja w efekcie której dotarła niemal do 1 miliona osób

Link: https://admonkey.pl/mirkiem-hamburga-czyli-blogerzy-tasteaway-rabenexpress/

W najnowszym odcinku swojego programu Motodoradca wraz z kierowcą Grupy Raben Sebastianem testuje nowego Actrosa Mercedesa, promując przy tym kampanię propagującą bezpieczeństwo drogowe „Nie bądź dziki”.

Link: https://nowymarketing.pl/a/24164,raben-promuje-bezpieczenstwo-na-drodze-w-ramach-kampanii-nie-badz-dziki-z-udzialem-motodoradcy

O #FreshExpress Grupy Raben Blog międzynarodowej korporacji logistycznej nie jest ostatnim miejscem, w którym szukalibyście porad dietetycznych — jest miejscem, które w tym kontekście nie przyszłoby do głowy nawet najbardziej kreatywnym internetowym resercherom. A właściwie dlaczego? – zapytał ktoś w firmie Raben? I miał ku temu bardzo dobry powód.

Link: https://natemat.pl/296143,swiezo-czyli-zdrowo-kampania-dla-raben-z-dr-lifestyle?force_rwd=1

Ponad 33 000 wypadków na drogach w Polsce, w których rocznie ginie ok. 3000 osób. Nie dziwi więc potrzeba nagłaśniania takich kampanii społecznych jak „Nie bądź dziki”. Taką nazwę nosi interaktywna platforma edukacyjna o bezpieczeństwie na drodze, której twórcami są eksperci Grupy Raben. Do współpracy przy tym projekcie międzynarodowa firma logistyczna zaprosiła pod koniec 2019 roku Waldemara Florkowskiego, znanego w świecie motoryzacji influencera, który prowadzi na YouTube popularny kanał Motodoradca.

Link: https://innpoland.pl/157403,nie-badz-dziki-motodoradca-w-kampanii-grupy-raben-dla-kierowcow?ticket=88f8d63e6915f30ce9134fb77107f2d5

W ramach czwartej edycji akcji #RabenExpress, firma logistyczna Raben zaprosiła do współpracy Y – znanego iluzjonistę i twórcę kanału na YouTubie Magic of Y. Magik promuje połączenia Raben do Włoch w serii filmów nakręconych w Mediolanie, w ramach cyklu „Magic of Y on streets”

Link: https://nowymarketing.pl/a/21430,youtuber-y-czaruje-w-mediolanie-i-promuje-firme-raben

Złote Spinacz rozdane. Grupa Raben i agencja Good For You zwycięzcami brązowego Spinacza za akcję #RabenExpress

Link: https://nowymarketing.pl/a/20584,zlote-spinacze-2018-rozdane

Kolejna edycja #RabenExpress. Dwie niezależne kobiety: Magda, kierowca Fresh Logistics Polska oraz DR Lifestyle, blogerka-dietetyczka, w jednej ciężarówce pełnej jogurtów Zott. Do tego droga „od krowy do stołu” z Opola, przez Gliwice, aż po Gdańsk.

Link: https://nowymarketing.pl/a/18867,freshexpress-czyli-trasa-prosto-od-krowy-na-twoj-stol

11 grudnia ruszyła trzecia odsłona kampanii #RabenExpress. Tym razem we wspólną podróż wybrali się Rafał Gębura z „7 metrów pod ziemią” i Jakub Olejniczak kierowca Raben Logistics Polska. Cel? Pomóc Bankom Żywności ratować jedzenie przed zmarnowaniem i pokazać, że jak mówi nazwa kampanii społecznej Grupy Raben „Transport jest potrzebny”. Efekt? Po tygodniu od startu akcji udało się zebrać 76 500 zł, które pomogą uratować aż 612 ton żywności czyli 1,2 mln posiłków.

Link: https://polska.raben-group.com/aktualnosci/news/rabenexpress-dla-bankow-zywnosci/

Kompania Piwowarska

Publikacje, które ukazały się na temat tego co zrobiłem dla Kompani Piwowarskiej:

Bądź mądry” – pod takim hasłem Kompania Piwowarska rozpoczyna nową akcję CSR dotyczącą odpowiedzialnej konsumpcji alkoholu. Komunikacja skierowana jest do kobiet w ciąży, kierowców i wszystkich dorosłych, którym zależy na tym, by nieletni nie sięgali po alkohol. Ideę kampanii promuje seria krótkich filmów z udziałem blogerów oraz specjalnie zaprojektowane, „odpowiedzialne” koszulki.

Link: https://nowymarketing.pl/a/10530,badz-madry-startuje-nowa-kampania-odpowiedzialnosciowa-kompanii-piwowarskiej-i-polskiej-blogosfery

W połowie sierpnia Kompania Piwowarska wystartowała z akcją „Bądź mądry”, promującą odpowiedzialną konsumpcję alkoholu. W serii krótkich filmów skierowanych do kobiet w ciąży, kierowców i wszystkich dorosłych, którym zależy na tym, aby nieletni nie sięgali po alkohol, wzięło udział 10 znanych blogerów. W prosty i humorystyczny sposób, ubrani w „mądre” T-shirty propagowali dobre praktyki związane z odpowiedzialnym spożyciem alkoholu.

Link: https://hurtidetal.pl/article/art_id,16548-96/badz-madry-u-odpowiedzialne-koszulki-kompanii-piwowarskiej-do-kupienia-i-do-wygrania/

Kampania „Bądź mądry” bazuje na motywie popularnych memów, które kilka miesięcy temu zalały internet. Jednak tym razem osobami, na których warto się wzorować, są nie fikcyjne postaci, a znani blogerzy. Dziesięciu przedstawicieli polskiej blogosfery wystąpiło w serii krótkich filmów, promujących odpowiedzialne spożycie alkoholu, które zostały udostępnione w ich kanałach social media – na Instagramie, YouTube czy Facebooku.

Link: http://www.poradnikhandlowca.com.pl/aktualnosci-producenci/kampania-piwowarska-rusza-z-nowa-akcja-odpowiedzialnosciowa

Tym razem temat ten poruszyła Kompania Piwowarska, która postanowiła promować odpowiedzialną postawę przyszłych mam wobec alkoholu poprzez próbę zastąpienia moralizowania pozytywnym przekazem. W tym celu zaangażowane zostały blogerki, które z okazji Światowego Dnia FAS wystąpiły w kolejna edycja kampanii „Bądź mądry”. Tym razem odpowiedzialne koszulki z hasłem „Jestem mądra i to mi nie ciąży” założyły Ania Stożek (Mamoholiczka) i Wiola Galla (Mama Bloguje). Autorki blogów parentingowych w krótkich spotach, utrzymanych w charakterystycznej dla kampanii konwencji, podkreślają, jak ważna jest dla nich rodzina i zdrowie dzieci, a jego warunkiem było unikanie alkoholu podczas ciąży. Dla odpowiedzialnej mamy to naprawdę żadne wyrzeczenie, a dla prawidłowego rozwoju malucha znaczy bardzo wiele.

Link: http://kampaniespoleczne.pl/czy-polki-sa-madre/

Kompania Piwowarska rozpoczyna nową akcję dotyczącą odpowiedzialnej konsumpcji alkoholu. Akcję pod hasłem „Bądź mądry”, skierowaną głównie do kobiet w ciąży i kierowców

Link: https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/badz-madry-kompania-piwowarska-z-blogerami-promuje-odpowiedzialne-picie-alkoholu-wideo

Kampania „Bądź mądry” wystartowała w Internecie latem 2016 roku. Wówczas KP zachęcała kobiety w ciąży, by nie sięgały po alkohol, kierowców, by po spożyciu nie prowadzili samochodu, a wszystkich dorosłych – by nie ułatwiali dzieciom i młodzieży dostępu do napojów z procentami. Ambasadorami tej słusznej sprawy zostało dziesięcioro przedstawicieli polskiej blogosfery

Link: http://www.portalspozywczy.pl/alkohole-uzywki/wiadomosci/badz-madry-badz-eko-zacheca-kompania-piwowarska-rekopol-i-blogerzy,139700_1.html

Druga edycja kampanii Bądź Mądry została zainaugurowana tuż przed Bożym Narodzeniem ubiegłego roku, kiedy to influencerzy udostępnili na swoich profilach na Facebooku proekologiczne spoty, utrzymane w świątecznym klimacie, a zarazem w konwencji pierwszej serii filmów „Bądź mądry”.

Link: https://www.kp.pl/dla-mediow/badz-madry-startuje-nowa-kampania-odpowiedzialnosciowa-kompanii-piwowarskiej-i-polskiej-blogosfery

Grupa Żywiec

Publikacje, które ukazały się na temat tego co zrobiłem dla Kompani Piwowarskiej:

Przykładem tego są vlogi, które możecie znaleźć w tegorocznych ogłoszeniach na Warzelnię Talentów. Ten format pozwolił nam przedstawić program w świeży, atrakcyjny sposób. Co więcej jako firma z tradycjami cenimy sobie też indywidualny kontakt z młodymi ludźmi.

Link: https://grupazywiec.pl/zawodowa-przygoda-czas-start-warzelnia-talentow-2019/