Regulamin korzystania ze sklepu wojtekkardys.pl
Art.1.
Definicje
Użyte w
niniejszym regulaminie określenia oznaczają:
1) Serwis – sklep internetowy wojtekkardys.pl – zorganizowana
platforma informatyczna podłączona do sieci Internet, dostępna w domenie
wojtekkardys.pl , umożliwiająca Użytkownikom korzystanie ze sklepu
internetowego.
2) Operator – ECORP Wojciech Kardyśul. Ściegiennego 3
38-400Krosno figurujący w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności
Gospodarczej, posiadający numery NIP: 6842402357,
REGON: 366343831, będący
administratorem Serwisu wojtekkardys.pl, z którym można kontaktować się pod
adresem e-mail: kontkat@wojtekkardys.pl
Biuro Operatora mieści się pod adresem:
ECORP
Wojciech Kardyś ul. Ściegiennego 3 38-400 Krosno
e-mail:
kontkat@wojtekkardys.pl
tel.: 792 262 585(opłata za połączenie zgodna z posiadaną taryfą)
3)
Regulamin – niniejszy dokument regulujący w szczególności zasady i warunki
dokonywania zakupów w sklepie internetowym prowadzonym przez
Operatora pod domeną wojtekkardys.pl
4) Osoba – osoba fizyczna, osoba prawna, a także jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której obowiązujące przepisy przyznają zdolność prawną.
5) Użytkownik
zarejestrowany – pełnoletnia osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności
prawnych, która wskutek skutecznej rejestracji w Serwisie, w tym
akceptacji Regulaminu, uzyskała dostęp do usług oferowanych przez Serwis. Użytkownikiem
może być również małoletni lub pełnoletni nieposiadający pełnej zdolności
do czynności prawnych, pod warunkiem uprzedniego uzyskania zgody
przedstawiciela ustawowego na rejestrację w Serwisie, w tym akceptację Regulaminu.
Operator nie ponosi odpowiedzialności za działania osób, o których mowa w zdaniu poprzedzającym, i skutki ich działań, jeżeli
działają one bez wymaganej zgody przedstawiciela ustawowego. Użytkownikami są również inne osoby, jeżeli działają przez swoich uprawnionych
przedstawicieli. Regulamin może określać kategorie Użytkowników zarejestrowanych i zakres dostępu do funkcji Serwisu dla
poszczególnych kategorii Użytkowników zarejestrowanych.
6) Użytkownik
niezarejestrowany – pełnoletnia osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności
prawnych, która uzyskała dostęp do usług oferowanych przez Serwis, które nie są zastrzeżone do świadczenia wyłącznie Użytkownikom
zarejestrowanym. Użytkownikiem niezarejestrowanym może być również małoletni lub pełnoletni nieposiadający pełnej zdolności
do czynności prawnych, pod warunkiem uprzedniego uzyskania zgody
przedstawiciela ustawowego, w tym akceptację Regulaminu. Operator nie ponosi
odpowiedzialności za działania osób, o których mowa w zdaniu poprzedzającym, i skutki ich działań, jeżeli
działają one bez wymaganej zgody przedstawiciela ustawowego. Użytkownikami są również inne osoby, jeżeli działają przez swoich uprawnionych
przedstawicieli.
7) Użytkownik
– Użytkownik zarejestrowany lub Użytkownik niezarejestrowany.
8) Konsument – Użytkownik zarejestrowany lub Użytkownik niezarejestrowany
będący konsumentem w rozumieniu Kodeksu cywilnego, czyli osoba fizyczna dokonująca
z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością
gospodarczą lub zawodową.
Art. 2.
Sklep internetowy, asortyment i ceny
Operator
prowadzi, w ramach Serwisu, sklep internetowy.
Wszystkie
ceny w sklepie internetowym podawane są w złotych polskich i zawierają podatek
VAT.
Operator
zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w jego
ofercie, a także do zmiany asortymentu oferowanego przez niego towarów.
Operator
zastrzega, że zdjęcia towarów są jedynie przykładowe i służą
prezentacji konkretnie wskazanych w nich modeli towarów. Różnice wynikające z
indywidualnych ustawień komputera danego Użytkownika (kolor, proporcje itd.)
nie mogą być podstawą do reklamacji towaru.
Art. 3.
Zamówienia
Zamówienia na towary są składane w sklepie internetowym przez Użytkowników zarejestrowanych poprzez umieszczenie wybranych towarów w koszyku, dokonaniu wyboru formy zapłaty, sposobu dostawy
i dowodu zakupu (ewentualnie podanie danych do faktury), a następnie
potwierdzeniu złożonego zamówienia. Dokonanie tej czynności
oznacza zawarcie z Operatorem umowy sprzedaży.
Użytkownik
dokonując wyboru sposobu płatności ma zawsze możliwość wyboru płatności przy
odbiorze zamówionych towarów. Zapłaty za zamówione towary można dokonać przelewem po złożeniu zamówienia, korzystając z serwisu paypal.pl oraz serwisu płatności
elektronicznych Dotpay.pl bądź gotówką przy odbiorze towarów. Rozliczenia transakcji
kartą płatniczą i szybkim przelewem online przeprowadzane są za pośrednictwem
operatora serwisu przelewy24.pl
Niezwłocznie po przyjęciu zamówienia, nie później jednak niż w ciągu 30 dni, Operator potwierdzi
jego przyjęcie pocztą elektroniczną lub telefonicznie.
Jeżeli
Operator nie może zrealizować zamówienia z powodu niedostępności
zamówionego towaru, niezwłocznie, najpóźniej jednak w terminie 30
dni od dnia złożenia przez Użytkownika zamówienia, zawiadomi o tym Użytkownika
i jeżeli otrzymał zapłatę zwrócić całą otrzymaną od Użytkownika
sumę pieniężną.
Operator
wykonuje zamówienie w terminie określonym w art.4. Regulaminu.
W braku
otrzymania potwierdzenia, o którym mowa w ust. 3 powyżej, Użytkownik
powinien niezwłocznie skontaktować się z Operatorem celem wyjaśnienia okoliczności
braku potwierdzenia.
Utrwalenie,
zabezpieczenie i udostępnienie istotnych postanowień zawieranej umowy następuje
przez przesłanie Użytkownikowi potwierdzenia zamówienia na adres e-mail.
Operator
wskazuje następujące rachunki bankowe do płatności:
Konto
do wpłat za zamówienia z POLSKI w złotówkach (PLN):
nazwa
banku: mBank
numer
konta: 82 1140 2004 0000 3902 7664 2446
tytułem:
wpisz numer swojego zamówienia
Art. 4.
Wysyłka
Wysyłka
jest darmowa i następuje za pośrednictwem internetu na adres email podany przy
zamówieniu.
Art. 5.
Prawo odstąpienia
Zgodnie
z obowiązującym prawem, Konsument ma prawo odstąpienia od umowy w terminie 14
dni od odebrania przesyłki, poprzez złożenie pisemnego oświadczenia woli, które należy dołączyć do odsyłanej przesyłki.
Prawo
odstąpienia, wskazane w ust. 1 powyżej, nie dotyczy towarów: szybko psujących się; prasy; świadczeń o właściwościach
określonych przez konsumenta (spersonalizowanych) w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą; wyprodukowanych
według specyfikacji konsumenta lub służących zaspokojeniu jego
zindywidualizowanych potrzeb; nagrań audialnych i wizualnych oraz zapisanych na
informatycznych nośnikach danych po usunięciu przez konsumenta ich oryginalnego
opakowania; dostarczanych w zapieczętowanym opakowaniu, których po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
nie dotyczy również usług wykonanych na wyraźną zgodę Konsumenta.
Art. 6.
Reklamacje
Reklamacje
zakupionego towaru należy składać w formie pisemnej na adres
kontakt@wojtekkardys.pl. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co
najmniej: imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, datę zawarcia Umowy
stanowiącej podstawę reklamacji, przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania
Kupującego, wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.
Jeżeli
towar zakupiony przez Konsumenta jest niezgodny z umową, Użytkownik może żądać doprowadzenia
go do stanu zgodnego z umową przez nieodpłatną naprawę albo wymianę na nowy,
chyba że naprawa albo wymiana są niemożliwe lub wymagają nadmiernych kosztów.
Jeżeli
Konsument nie może żądać naprawy ani wymiany z powodów wskazanych w ust. 2 powyżej,
albo jeżeli Operator nie zdoła uczynić zadość takiemu żądaniu w
odpowiednim czasie lub gdy naprawa albo wymiana narażałaby Operatora na znaczne
niedogodności, Konsument prawo domagać się stosownego obniżenia ceny albo odstąpić
od umowy.
Konsument
traci uprawnienia przewidziane w ust. 2 i 3 powyżej, jeżeli przed upływem dwóch miesięcy od stwierdzenia niezgodności towaru z umową nie
zawiadomi o tym Operatora. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie
zawiadomienia przed jego upływem.
Operator
odpowiada za niezgodność towaru z umową jedynie w przypadku jej stwierdzenia
przed upływem dwóch lat od wydania tego towaru Konsumentowi;
termin ten biegnie na nowo w razie wymiany towaru.
Operator
ustosunkowuje się do żądania Konsumenta wskazanego w ust. 2 powyżej
w terminie 14 dni. Nieustosunkowanie się do
żądania
w tym terminie oznacza, że Operator je uznał.
Odpowiedzialność
Operatora z tytułu rękojmi (określonej w Kodeksie Cywilnym) jest wyłączona, z
zastrzeżeniem, że postanowienie to nie wiąże
Konsumentów.
Operator
albo podmiot trzeci (producent, dystrybutor) mogą udzielić gwarancji na dany
towar. W takim przypadku jej warunki zawiera karta gwarancyjna dołączona do
tego towaru.
Art. 7.
Zmiany Regulaminu
Operator
zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian w Regulaminie.
1.
Wszelkie zmiany Regulaminu zostaną uwidocznione w Serwisie z co najmniej
7-dniowym wyprzedzeniem przed dniem wejścia w życie zmian.
2.
Zmiany Regulaminu wiążą Użytkowników niezarejestrowanych od
dnia wskazanego przez Operatora jako dzień wejścia w życie zmian Regulaminu.
Art. 8.
Postanowienia końcowe
Regulamin
obowiązuje od dnia 2020-07-01.
1.
Regulamin dostępny jest pod adresem: https://www.wojtekkardys.pl/regulamin w
formie która umożliwia jego pobranie, utrwalenie i wydrukowanie, a także
w siedzibie Operatora.
2.
Prawem właściwym jest prawo polskie, w tym w szczególności: Kodeks cywilny i
ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.
Art. 9. Administrator Danych
9.1.
Administratorem danych osobowych Klienta jest Prowadzący Sklep tj. Wojtek Kardyś prowadzący
działalność gospodarczą pod firmą ECORP Wojciech Kardys ul. Ściegiennego 3
38-400 Krosno NIP: 6842402357 REGON: 366343831
9.2. Cele i czas przetwarzania
9.2.1.
Dane Klienta będą przetwarzane w celu:
a)
Zawarcia i wykonania umowy na podstawie art. art. 6 ust. 1 lit. b) RODO przez
czas trwania
umowy i
do czasu upływu terminów do dochodzenia roszczeń;
b)
Rozpatrywania reklamacji na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO przez 1 rok po
terminie
upływu
rękojmi lub rozliczeniu reklamacji;
c)
Dochodzenia roszczeń związanych z zawartą umową na podstawie art. 6 ust. 1 lit.
f) RODO,
gdzie
prawnie uzasadnionym celem jest dochodzenie należności, do czasu prawomocnego
zakończenia
postępowań w tym postępowania egzekucyjnego;
d)
Archiwizowania dokumentów rozliczeniowych na
podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO do
czasu
upływu okresu przedawnienia zobowiązania podatkowego;
9.3.
Odbiorcy danych
9.3.1.
Dane klienta mogą być przekazywane odbiorcom, tj.:
a) podmiotom
prowadzącym działalność pocztową lub kurierską;
b)
podmiotom umożliwiającym Prowadzącemu Sklep dokonywanie zdalnych operacji
płatniczych;
c)
bankom, w przypadku konieczności prowadzenia rozliczeń;
d)
organom państwowym lub innym podmiotom uprawnionym na podstawie przepisów
prawa;
e)
podmiotom wspierającym Prowadzącego Sklep w prowadzonej działalności na
zlecenie
Prowadzącego
Sklep, w szczególności dostawcom zewnętrznych systemów wspierającym
działalność
Prowadzącego Sklep.
9.4.
Uprawnienia w zakresie przetwarzanych danych i dobrowolność podania danych
9.4.1.
Klientowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich
sprostowania,
usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo
wniesienia
sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na
zgodność
z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie
zgody przed jej
cofnięciem
(o ile dane przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody), wniesienia skargi do
organu
nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Podanie danych jest
niezbędne
do zawarcia umów, rozliczenia prowadzonej działalności,
udzielenia odpowiedzi
na
kierowane wnioski, rozpatrzenia skarg i reklamacji. W pozostałym zakresie
podanie
danych
jest dobrowolne.
9.5.
Przetwarzanie danych osobowych w sposób zautomatyzowany
Dane
osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany (w tym w
formie
profilowania)
w ten sposób, że w wyniku takiego zautomatyzowanego przetwarzania
mogłyby
zapadać jakiekolwiek decyzje, miałyby być powodowane inne skutki prawne lub w
inny
sposób miałoby to istotnie wpływać klienta.
4. Wszelkie spory wynikłe między Operatorem, a
Użytkownikiem rozpoznawał będzie właściwy rzeczowo sąd powszechny siedziby
Operatora, z zastrzeżeniem, że postanowienie to nie wiąże konsumentów w rozumieniu Kodeksu cywilnego.
W
przypadku jakichkolwiek wątpliwości lub pytań prosimy o email:
kontakt@wojtekkardys.pl
Warszawa,
dnia 2020-07-01